• وبلاگ : داستان كوتاه پارسي
  • يادداشت : از گوسفند تا عمل
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حدادي والنبي 


    سلام خوووووووووبه يعني عااااااااليه

    پاسخ

    تشکر از الطاف شما دانش آموزان عزيز و گرانقدر. شرمنده مي نمائيد.
    + سعيده 
    چه داستان زيبايي....کاش روزي برسه که هيج جا فقر نباشه
    پاسخ

    تشكر سعيده خانوم از دقت نظر شما
    + علي 

    سلام کربلايي بايستي گفت داستان خوبي بود چاره اي نيست راستي چطوري کربلايي؟
    داستان جالبي بود استاد گرامي
    پاسخ

    تشکر
    + عباس داوري 
    سلام.من واقعا ذهن بازتون رو توي انخاب موضوع ها ستايش مي کنم. داستان "فرار از تحريم"شمارو خوندم.استفاده از آرايه هاي ادبي جلاي خاصي به داستاناتون داده.مخصوصا اون جايي که گفته بوديد"اين سکوت بود که تا روز بعد حرف اول را مي زد"
    پاسخ

    تشكر فراوان از عنايت و باريك بيني شما دانش آموز باهوش
    پناهي چه بي پناهي؟‌چگونه تو را ستودن نمايم؟!!!!
    + ايرانيان 
    ظاهراً باد اغتشاشات هنوزز در کله شستشو داده ات در رفت و آمد است . اگر اينکاره اي ما در خدمتيم. خود را جمع کن قبل از آنکه جمع شوي. سران فتنه گران را به همه منافقان ، به زباله دان نشانديم شما کوچولوها که عددي نيستيد زير راديکال رويد. بيشتر حواستو جمع کن.
    شما مي توانيد نظر اکثريت مردم در خصوص فتنه گران را براحتي بدانيد. 9 دي را دوباره مرور کنيد تا کمي بر اطلاعات شما افزوده شود. همچنين مي توانيد هر سال روز 22 بهمن و روز قدس ميان مردم برويد تا از جمعيت بي کران انقلابي ها ، بيابيد که فتنه گران و شعار : جمهوري ايراني و يا اينکه: نه غزه نه لبنان هيچ جايگاهي ميان اکثريت مردم نداشته و ندارد. فقط عده اي فريب خورده و بيگانه پرست در پي شعار فتنه گران و آمارهاي بي اساس و دروغ شان هستند. فتنه گران و دار و دسته شان بزودي به سزاي اعمالشان خواهند رسيد ، هم در اين دنيا و هم در آخرت. انشاءالله. البته سران خيانت کارشان به سزاي اعمال ننگين و خيانت بارشان رسيدند. در ضمن گول نظرات سايت ها را نخوريد چونکه الآن نرم افزارهاي نظردهي گروهي آمده که در عرض چند دقيقه هزاران نظر را براي هزاران سايت و وبلاگ ارسال مي کنند.لازم است کمي بر اطلاعات خود بيافزاييد.و بعد اينکه شايد منظور شما از مردم همان تعداد منافق و فريب خوردگاني ست که از دور سر و صدا مي کنند!!!. تا بسيج هست هيچ خيانت کاري در اين نظام مقدس اسلامي فرصت خيانت نخواهد يافت. يا علي
    + عماد احساني 

    سلام بر آقاي اميني عزيز.
    داستان "از گوسفند تا عمل" مشکلات و دردهاي قشرهاي پايين جامعه را به زيبايي بيان ميکند.

    پاسخ

    تشكر مهندس. از اين كه زحمت خواندن اين داستان را كشيديد ممنونم.
    + زهرا 


    سلام.نظرتو خوندم .مرسي ولي اون جمله ي اخرشو نفهميدم

    راستي داستانات خيلي .... قشنگن

    عمو جان

    پاسخ

    تشكر
    + محمد رضا عبدي 
    با سلام وآرزوي توفيق
    داستان « از گوسفند تا عمل» که يک داستان رئال با زمينه اجتماعي است؛ به زيبايي توانسته بخشي از درد ورنج روستائيان گرفتار درد را در جامعه ي ايران نشان دهد . اگر نام اين داستان کوتاه «از گوسفند تا گاو» گذاشته مي شد ، تداعي گر رمان جمال مير صادقي با نام «گاو» نيز بود . عنوان« ازگوسفند تا عمل» مي تواند داراي ايهام باشد که واژ ه ي «عمل» هم به مفهوم« عمل جراحي» و هم به «عمل وانجام دستورات شريعت» که تنها در لفظ دينداران ودين مداران امروز ديده مي شود ؛به کار رفته است .
    پاسخ

    با تشكر از استاد گرامي آقاي عبدي و نظرات موشكافانه و دقيق جنابعالي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 2 آذر 92 نوشته (از گوسفند تا عمل) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سپاس فراوان از زحمات شما